hero symbol

Ochrana osobních údajů

  1. Základní ustanovení
    1. Správce osobních údajů podle článku 4 odst. 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Simpleship Logistics s.r.o., se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady (Praha 10), 101 00 Praha, IČ: 19424353, DIČ: CZ19424353, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 386349 (dále jen: „Správce“).
    2. Kontaktní údaje Správce jsou:
      adresa: Korunní 2569/102, 101 00 Praha
      email: [email protected]
      telefon: +420 733 687 128
    3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
  2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
    1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo které získal na základě obstarání přepravy Zásilek a provedení dalších souvisejících úkonů s přepravou (dále jen „Služba“) nebo registrace na webových stránkách Správce (dále jen „Objednávkový systém“).
    2. Jedná se především o:
      • jméno a příjmení
      • název společnosti (subjektu), IČO a DIČ a kontaktní osobu u společností
      • kontaktní údaje
      • adresa
      • e-mailová adresa
      • telefonní číslo
      • bankovní spojení (číslo bankovního účtu pro účely vyplácení dobírky)
      • (dále jen „Osobní údaje“)
  3. Zákonný důvod a účel zpracování Osobních údajů
    1. Zákonným důvodem zpracování Osobních údajů je:
      1. plnění smlouvy nebo přijetí opatření před uzavřením smlouvy mezi Vámi a Správcem nebo příjemcem Vašich Osobních údajů podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
      2. oprávněný zájem Správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR.
    2. Účelem zpracování Osobních údajů je:
      1. vyřízení Vaší objednávky, případně reklamačního řízení a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem nebo příjemcem Vašich osobních údajů,
      2. zjištění spokojenosti s nákupem prostřednictvím e-mailových dotazníků,
      3. zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  4. Doba uchovávání údajů
    1. Správce uchovává Osobní údaje:
      1. po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu),
      2. po dobu, než je podána důvodná námitka proti zpracování Osobních údajů, nebo než je odvolán souhlas se zpracováním Osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let od poslední smlouvy.
    2. Po uplynutí doby uchovávání Osobních údajů Správce tyto údaje vymaže.
  5. Příjemci Osobních údajů (subdodavatelé Správce)
    1. Zpracování Osobních údajů provádí Správce, ale tyto údaje mohou zpracovávat i následující subjekty:
      • dopravci podílející se na realizaci přepravy Zásilek,
      • subjekty zajišťující platební operace, provozování webové aplikace a další služby v souvislosti s činností společnosti,
      • výdejní místa a jejich provozovatelé,
      • subjekty zajišťující prodejní kanál, marketingové a emailingové služby,
      • subjekty zajišťující zpětnou vazbu a dotazníkové šetření v případě souhlasu.
    2. Jsou to zejména ComGate Payments, a. s., General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., FedEx Express Czech Republic s.r. o.., UNITED PARCEL SERVICE CZECH REPUBLIC, s. r. o., SendGrid, Inc., Facebook, Google LLC (Google Adwords, Google Analytics, Google Disk), Seznam.cz, a.s., a případně další poskytovatelé software, služeb a aplikací, které v současné době Správce nevyužívá.
    3. c) Správce má v úmyslu předat Osobní údaje do třetí země (země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci Osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových a cloudových služeb. Má-li Zásilka místo doručení mimo území EU, souhlasíte s předáním Osobních údajů Zpracovateli se sídlem mimo území EU.
  6. Vaše práva
    1. Za podmínek stanovených v GDPR máte následující práva:
      • právo na přístup ke svým Osobním údajům dle článku 15 GDPR,
      • právo na opravu Osobních údajů dle článku 16 GDPR, případně na omezení zpracování dle článku 18 GDPR,
      • právo na výmaz Osobních údajů dle článku 17 GDPR,
      • právo vznést námitku proti zpracování dle článku 21 GDPR,
      • právo na přenositelnost údajů dle článku 20 GDPR,
      • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email Správce uvedený v článku III těchto podmínek,
      • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním Osobních údajů se obraťte na nás nebo na Úřad pro ochranu Osobních údajů.
  7. Podmínky zabezpečení Osobních údajů
    1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá přiměřená technická, administrativní a fyzická bezpečnostní opatření k ochraně bezpečnosti Osobních údajů.
    2. K Osobním údajům mají přístup pouze osoby pověřené Správcem. Zaměstnanci, dodavatelé a zástupci, kteří mají přístup k Osobním údajům, jsou povinni udržovat tyto informace důvěrné a nesmějí je používat k jiným účelům než těm, které jsou výše uvedeny, ani se jimi zabývat bez souhlasu.
  8. Závěrečná ustanovení
    1. Odesláním objednávky z Objednávkového systému potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany Osobních údajů a souhlasíte s nimi v celém rozsahu.
    2. Práva a povinnosti smluvních stran při zpracování Osobních údajů Příjemců a Odesílatelů Zásilek jsou upraveny Smlouvou o zpracování osobních údajů, která je přílohou č. 2 těchto Obchodních podmínek.
    3. Pokud je jakékoli ustanovení podmínek nebo její části považována z jakéhokoli důvodu za neplatnou, bude pro daný účel považována za vypuštěnou. Tato skutečnost nemá vliv na platnost zbývajících částí podmínek.
    4. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany Osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.05.2018.